Toepassing van serious games.

Bekijk onze Promo op Youtube

Uit diverse onderzoeken en ervaringen blijkt
dat gaming een krachtig en aantrekkelijk communicatie en -leermiddel is.

Voor organisaties produceert Cruxquest games
waarin  educatie en fun hand in hand kunnen gaan.

In samenwerking met Appmaker izi.travel
produceert Cruxquest speciale content waarin gaming en moderne technologie hand in hand gaan.

Musea, citymarketing, evenementenburo’s en toeristische gebieden,
krijgen moderne methodes in handen om snel en gericht content bij een
grote doelgroep onder de aandacht te brengen.

Voorbeeld:
Toeristische gebieden en musea worden  ontsloten door de gebruiker
met een spannend interactief verhaal  langs diverse locaties te loodsen.

Zie onze Facebook pagina voor actuele voorbeelden en projecten.

DIK TROM
In Hoofddorp draait op dit moment de in opdracht
van de gemeente Hoofddorp geproduceerde gratis Game over Dik Trom.
Ergens in de stad  een Pot met “geld”  verborgen die met behulp van
de aanwijzingen in de app gevonden kan worden.

De case studie kunt u HIER downloaden in PDF.

De lancering kreeg landelijke aandacht in de media bij onder meer het programma Hart van Nederland van SBS6

 

Download hier gratis de game:
http://bit.ly/DIKTROM

of zoek naar Dik Trom in de IZI.TRAVEL app.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.